כלים לתקשורת ושמירת קשב עם המשתתפים במהלך השיעור
- תחלקו את השיעור הסינכרוני לחלקים ותבקשו מהמשתתפים בסוף כל חלק לשאול שאלות (כל חלק לא יעלה על 10 דקות)
- בתחילת כל פרק - מומלץ להעלות שאלה מקדימה ובה תנו לסטודנט/שניים להביע דעתם
- תכינו בזום לפחות שני סקרים מראש כך שהלומדים ידעו שעליהם להיות מוכנים לשאלות סקר. זה יאלץ אותם להיות נוכחים כל העת ומחוברים לתוכן הנלמד
- צרו ב MOODLE בוחן ששמו יהיה "בחן את עצמך" אשר תהיינה בו 3-5 שאלות הבנה אשר יאפשרו לכם לדעת מי מהלומדים הקשיב ומאידך יאלץ אותם להקשיב כדי להשיב על השאלות, את הגישה לבוחן תפתחו אחרי האירוע. כמובן שיש לעדכן את הלומדים על כך מראש בתחילת האירוע הסינכרוני!
- תנצלו מידי פעם את ה ZOOM למודל כיתה הפוכה. כלומר תנו ללומדים פרק קריאה כלשהו ובשיעור המקוון תקיימו דיון או פעילות בקבוצות.
שינוי אחרון: Tuesday, 28 July 2020, 2:19 PM